Kızlar sabahtan beri karnımın sağ alt tarafına bir anda bir ağrı giriyor 1 dkya kalmadan gidiyor sonra sadece belli bir noktaya ama ne için olabilir bu önemli bisey olabilir mi acaba? Bebeğinin hareketlerinde bir sorun yok bu arada 31 haftaligim sadece sürekli agri giriyor geçiyor