Arkadaşlar öncelikle 10 ekim 2019 yılında doğum yaptim.Planlı sezeryan ameliyat oldum. 38.3 iken doğurdum.
Doğumuma bir hafta kala kontrol vardi .Doktorum dan gün saat aldim. Ve o günün sabahı 6 da uyandik ailemle . Gece 12 den sonra hiç birşey yemedim içmedim. Ailemle çantamı aldim hastaneye 7.30 gibi giriş yapıldı . Odama geçtim . Yanima hemsireler geldi uzerimi cikarmam gerektiğini önlük giymem gerektiğini soylediler yaptim . Sonra yatağa yattım nst takıldı ve damar yolu açıldı. Saat 8 oldu ve beni almaya geldiler .Eşimle ailemle vedalaştım .Ameliyat haneye girdik. Once sedye değişimi oldu. Sonra iki doktor la birlikte belimden iğne icin sedyede yan oturmam ve omuzlarımı düşürmem gerektiği söylendi. Belden iki mi üç mü tam bilmiyorum igne vurdular sinek ısırığı gibi acı yok .Ardindan yatmam gerektiği ayaklarımi uzattilar sonda yi taktilar. üzerimi örttüler .Kesik atilacak bölgeyi temizlediler .Doktorum o esnada geldi .Hoşgeldin nasılsın gibi bana moral verdi
Basladilar isleme herseyi hissediyordum ama acı yok ayaklarim uyuşuk dokunma lari gıdık gibi oluyo. Karnima bir baski uygulandi ve o beklediğim ses geldi ağlama sesi doğmuştu kızım. 8.30 diye söyledi ler dogum saatini Doktor kaldirip gösterdi ve yanagina opmemi soyledi .Muhtesem duygu.Dikişler biandan atiliyo cocuk giyindi o benden once aileme gitmis. Bende arkadan .Bu kadar kisa yarim saatlik dogum du. Belden aşağı uyuşuk şekilde yatağa alindim. Altım da bez sonda kan hersey vardi ama ben girmediğim hissetmedim icin bilmiyordum . Acı yok degil vardi ama ağrı kesici ilaclar serumdan gecince fayda ediyordu. Zaten bir evlat var ağlıyo acıkmış onunla geçiyor zamn .Şimdi ikinci evlada hamileyim oda bu yil 2021 de olucak o da sezeryan Allah hepimizin yardimcisi olsun .Iciniz rahat olsun .Rabbim sag salim kucagimiza almak nasip etsin .
Önerimde doğum sonrası Sezaryan ameliyat sonrası bol nescafe içmelisin narkoz u atabilmek için .
Süt ve bebekte gaz olmaması için tohum halinde rezene var onu içe bilirsin .Humana diye çay var kimyonlu onu da içe bilirsin. Çok faydası oluyo.
Bir kaç gün sıvı beslen kayısı suyu filan kabız olmamaya çalış .Tuvalet e bol bol gir çık gazın olucak senin onu hep koyuver tutma içinde .
Hastanede ayağa kaldirdiklarinda karşıya bak yere bakma sakın ve bol bol yürü çabukcak ayağa kalkman için .Gaz yapan yiyeceklerden uzak dur hem dikişlerin için hemde bebekte gaz olmaması için .Bol bol emzirmek altın kural .