Kızlar merhaba 37+2 hamileyim. Dün beyaz renk yoğun kıvamda bir şey fark ettim çamaşırımda. Ama nişan mıydı akıntı mıydı anlayamadım normal akıntımdan daha fazla ve yoğun miktardaydı acaba böyle olan yada bir fikri olan var mı sevgili anneler 🤦 Allah hepimize bebişleri sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️