Zehra222 Evet sonunda geldi kızım,bende doğurdum,40 +4 de su kesesinin patlatılmasıyla başlatıldı doğumum,pek kolay doğumum olmadı açıkcası,ama sonu çok güzeldi😊darısı size kızlar,sağ salim kavuşun bebeklerinize