Cansusuem Selam kızlar 🌸 Ben 10+3 haftamdayım. Nasıl gidiyor? Bu zaman denen şey ne kadar yavaş ilerliyor öylee 🙈♥️
Busbus58 Cansusuem banada öyle geliyordu bak doğdu bile teyzesi 13 günlük olduk bile🥰🥰 tadını çıkar hamileliğin
Eymenimmmm Cansusuem emin ol son gunler sanki daha az ilerliyor bizim son 3 ama dkklar saniyeler gcmiyor sanki