Melek_moms Merhaba kızlar kuzenim doğum yaptı plesenta ayrılmış. ……. Bu haftada doğum yapıp bebegi iyi olan varmı ???
Emineyigit Melek_moms haftası iyi belki küvezde kalması gerekebilir ciğerleri için bebekten bebeğe değişiyor inşallah sağlıkla kucağına alır 🙏
archmom Melek_moms canım kuzenimin eşi 32. Haftada dogum yaptı . 10 gün kuvezde kaldı. Simdi 1.5 yasında gayet iyi 🙏🏻
Bsmlh Melek_moms 32 de doğum yaptım 11 gün kaldı ve ciğer geliştirici vurulmamıştı bile mevlam bilir inşallah hemen çıkar ama endişelenmeyin suan yoğun bakımlar daha donanımlı benım zamanımda oyle degıldi
Emineyigit Melek_moms düzelir inşallah benimde bebeğim küvezde rabbim yardımcıları oluyor inşallah sağ salim alırız kucağımıza 🤲🤲
oglumgeliyyor2 Allah ömür verdiyse hastane de yoğun bakım koşulları da iyiyse yaşam sınırını geçmiş durumuna göre 1 ay civarı yatar sonra sağ salim hastaneden çıkar bebeğiniz 🙏
Kubra76 Emineyigit beklenen bir şey miydi yoksa aniden mi oldu. Doğumdan önce herhangi bir sinyali oldu mu. Ben de 33 teyim ama rahmimle göbeğim arasında çok gerilme hissediyorm rahmime baskı fazla. Nefes aldıkça sağ kasığımda ağrı oluyo. Korkmuyo değilim. Kontrolum de haftaya.
karabc Benimde 32de hastane yatışım oldu ama ilaçla durdurdular benimle bir yatan suyu bitmiş kız vardı 33 haftalık bebeğin kilosu 2500 üstündeydi ciğer geliştirici işe yaramıştı küveze girmedi bile