Ben de özele gidiyorum özelde doktorum veriyor. Fakat devlete gidiyorsanız beni sağlık ocağından aradılar, ebe hemşire aradı. Çok detaylı bilgiler verdi numarasını da verdi. Sormak istediğiniz birşey olursa buradan arayabilirsiniz diye. İsterseniz bulunduğunuz sağlık ocağıyla iletişime geçin, bu şekilde hizmet veriyorlar. Bana 15 dk kadar bilgilendirme yaptı. Çok beğendim.