Zh_yanar İyi günler 8+5.teyim midem 2 haftadır çok bulaniyordu bı anda dün kesildi internette çok kötü şeyler yaziyo ve bu ikinci gebeliğim birincisi kalbi atmadığı için kürtajla sonlandı ilk gebeligimde de hiçbir belirti yoktu korkuyorum
Pemberuyalar Endişe etme bı sorun olsa ağrın kanaman olurdu hem bulantı herzaman olcak diye bişey yok yinede için rahat etsin istiyorsan kontrole gitmelisin