Zeyneppppppp Merhaba arkadaşlar detayli ultrasyon a giren var mi onerirmisiniz biz cok arada kaldik yaptırıp yaptırmama konusunda yaptirdigimizda esimizide bebegi gormek için iceriye aliyorlar mi şimdiden çok teşekkür ederim
Tugce11 Zeyneppppppp heryerde aynı mı bilmiyorum ama eşleri almıyolar oda da birden fazla kişiye bakıyolar ayrı ayrı bölmelerde. Tabi ki yaptırmalısın bebeğin tüm herşeyine ayrıntılı bakılıyor organları kemikleri ölçüm yapıyorlar bi sorun sıkıntı var mı herşey yolunda mı diye
Ozlem23 Zeyneppppppp ben yaptırdım bence yaptırmalısınız çünkü erken müdahale ile anne karnında yada bebek hemen doğduktan sonra duzelebilecek birşeyi varsa öğrenirsiniz benim eşimi almışlardı
Ezgifatma2010 Benim kendi doktorum yapıyor zaten detaylı ultrasonu eşim giriyor zaten o yüzden bir sorun olmadı bebegimin kalbinde delik lik çıktı inşallah o da doguncaya kadar kapanır
burcu_burcu İkili üçlü testleri yaptırmadım ama detaylıya girdim bende içiniz rahat eder iyi olur. Özele gidiyorum ama eşimi ne kendi doktorum içeri alıyor ne de detaylı da alındı. Pandemiden dolayı 😞
Zeyneppppppp Arkadaslar bilgilendirdiginiz icin hepinize ayri ayrı teşekkür ederim fikirlerim sizin sayenizde degisti sagolun Allah razı olsun hepinizden Rabbim insallah hepimizin bebeklerini sag salim kucagimiza almayi nasip etsin ❤️