Gunes97 Merhaba Ben anne yanı beşiği alacağım ayrıca bir dolap almayı düşünüyorum dolap fikrine ihtiyacım var, sizin aldığınız memnun olduğunuz dolap varmıdır paylaşırsanız sevinirim 😊
bebegimin-kokusu21 Gunes97 merhaba canım, bu benim çok hoşuma gitti gayet kullanışlı😇 Fikir olur belki https://www.civilim.com/baby-darling-lisa-dolap-beyaz-236?gclid=Cj0KCQjwutaCBhDfARIsAJHWnHuxMgLAIkq9C6eqCYW0Oi31lE8df5cxexIetH4S80MACVuMNFrDmkMaAjX4EALw_wcB#bigImageGallery
iiremgrzbyr Gunes97 merhaba bende anne yanı beşik ve bide büyük beşik aldım ama bebek odası yapmadım henüz biraz büyüyünce yapacağım , dolap konusu da benim çocuk odamda büyük yüklük dolabım var onun bir bölümünü ayırdık ona askılık yaptıracağım ve ayrı bir şifonyer yaptırdım 😊
Gunes97 bebegimin-kokusu21 merhaba çok güzel ama askılık olan kısımdaki uzun boşluk bana fazlalık gibi geliyor acaba bunun o arasındaki boşluğa bir raf daha eklense nasıl olurki dış görüntüsü çok güzel
bebegimin-kokusu21 Gunes97 bencede o şekilde de kullanılabilir ve hiç sıkıntı olmaz daha kullanışlı olur hem de