Isra38 Belım çok agrıyor normalmı baya sancım vardıda sımdı azaldı 1 bucuk aylığım daha nıye böyle agrıyor sızdede oldumu hıç?
Krcaysun Isra38 ilk zamanlar benimde çok ağrım olurdu yatakta zor yatardım belim çıkıcak mış gibi hissederdim ama zamanla geçiyor canım şuan 38+3 👼