Minnakhamis Kızlar ikiz gebe olduğum için doktorum riske atmak istemiyorum dedi o yüzden sezaryen olacağım ama pijama konusu kafamı karıştırıyor 30 haftalık oldum hala alamadım siz nasıl bir şey aldınız boydan tercih ettiniz mi ? ha birde kaç tane aldınız ?
NefesDeniz Minnakhamis Öncelikle hepimiz sağlıkla zamanında kavuşalım yavrularımıza🙏🏻 34.haftadan ikizciklerimizle merhaba🙋🏻♀️😀 Ben hiç pijama almadım. Hep gecelik sabahlık takım aldım. Pijamanın lastik kısmının beni rahatsız edeceğini düşündüm çünkü hamile kaldığımdan beri beli lastikli şeylerden nefret ettim desem yeridir🙈 2 tane sabahlıklı gecelik takım aldım bir tanede sadece gecelik aldım. 2sini ekru renk bir tanesini vizon daha koyu tercih ettim ne olur ne olmaz diye..lohusasepetinden aldım çokta güzel geldiler aklında olsun canım
cemreninannesi67 Minnakhamis cnm benim ikinci sezeryanımı olucam ama pijama giyilmiyor maalesef lastiği dikişlere denk geldiği için o yüzden boydan gecelik en iyisi ben 2 tane boy gecelik aldım bide sabahlık lohusa takımı falan almadım lcw sabahlık ve gecelik aldım
Y-123 Minnakhamis cnm bence alt üst picama daha iyi zaten ayaga kalkana kadar yataktasın birşey giyilmiyor. Birtek üst giyiliyor kalkınca alt picama giyiyorsun kalkana kadarda zaten muayene bitiyor elbise bence gereksiz alt üst iki takım götür cnm ne olur olmaz daha iyi
Bsmlh Minnakhamis madre bebek aldım normalde de giyilir belı ayarlamalı hamıle pantolon gibi dikişe gelmıyor sezeryan da ilkimde gecelık götürdüm pijama istediler bunda gecelık almadım
Minnakhamis NefesDeniz amin inşallah canım 🤲🏻🌸 teşekkür ederim canım bi bakayım inceleyim bende ☺️ evet lastikliler sıkıntı diyen çok fazla o yüzden benimde pek aklıma yatmadı 🤔
Bsmlh cemreninannesi67 bazı hastaneler gecelık istemiyor bence sorun ben yaşadım bunu belı hamıle pant gibi ayarlı pijamalar var onlardan da alın derım
Minnakhamis cemreninannesi67 teşekkür ederim boydan bakayım bende ☺️🌸 lohusa takımı bende düşünmüyorum sonradan giyemem diye 🤔
Minnakhamis Bsmlh madre bebek ne oluyor ilk defa duyuyorum 🤷🏻♀️ hastane karışıyor mu giyeceğimiz geceliğe 😧
Y-123 Minnakhamis yapılıyor yürüyüş yaptıgında pijama daha rahat olur cnm tabi yinede tercih meselesi
Bsmlh Minnakhamis madre bebek aldığım sitenin adı bakmak istersiniz diye yazdım. Sezeryan olacagım için gecelik götürmüştüm ama hastane sizi odaya getırıp giydiren ebeler gecelık degıl pijama verin dediler alt kısım sonda ve bez olacak kan için muayeneleri var dedıler ⅘ saat yattım kaldırdılar pijama altını giydim bazı hastaneler yapıyor ozeldı benım simdi 2 tane pijama takımı aldım üstü sabahlıklı yürüyüste rahat oluyor
Minnakhamis Bsmlh tamam canım bakayım teşekkür ederim ☺️🌸 bende özelde yapacağım ilk defa duydum neyse pijama evdede giyilir yâni illa ki kullanılır almakta fayda var ☺️
Minnakhamis Y-123 bilmiyorum bir çok kişi dikişe denk geliyor acıtıyor diyor o yüzden bende tereddüt ettim 🤷🏻♀️
Bsmlh Minnakhamis dikişe normal pijama giydim denk gelmedi zaten uyusuk orası hıssetmıyorsun ki🥰 ama benım şimdiki aldığım hamıle pantolonu gibi ayarlı lastıklı istediğin kadar genişlet
Y-123 Minnakhamis yok cnm dikiş göbegin altında oluyor pijama üstte kalıyor gönül rahatlığıyla alabilirsin cnm
Minnakhamis Bsmlh evet bak hamile pantolonu gibi ayarlılar çok kullanışlı olur ☺️ Ben eşofman takımı bile almadım çıkış için hamile pantolonumu giyerim diye düşündüm rahat olur dikişler için ☺️
Seher- Minnakhamis benimde yarın sezaryenim var bende iki takım pijama koydum boydan almadım yarın tecrübe edicem artık umarım rahat olur 🤗
Minnakhamis Seher- aa öyle mi 😀 hayırlısıyla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah ☺️🤲🏻 vaktin olursa tecrübeni buraya yazar mısın 🙈😄