melisssas Biz 19 haftalık olduk.şikayetlerimiz azaldı.Bebişin hareketleri başladı sizde nasıl durumlar napıyorsunuz nasıl gecıyo😅
Buket4517 9 haftalık hamıleyız 3 gebelıgım koku hasasıyetı dısında guzel gıdıyor manısanın neresı kızlar
melisssas dlksyhn Allah analı babalı büyütsün canım darısı bizim başımıza artık😀Hangı hastanede doğum yaptın
Fet12 melisssas evet canim kasilmalarim var krapm faln oluyo arada magnezyum kullandigim halde🤦♀️baş agrisini hic sorma nazli biride degilim ogluş nazli galiba🥰
melisssas Fet12 yok bende kızlara nazlı derlerdi bence oğlanlar daha nazlı kurulu alarm gıbı sabahın köründe kalkıyorum gece uyuyamıyorum cinsiyetını bile zar zor gösterdi şebelek madensuyu iyi gelıyor dıyolar kramplara baş agrısını da yoğurtla çözdüm ben
Duygu45 Merhaba bende merkezden 19. Haftamdayım 2. Gebeliğim olduğu için hareketlerini erken hissettim bebeğimin ☺️
melisssas Duygu45 merhaba ikinci gebelik daha mı kolay oluyo herşey benım hıc karnım çıkmadı mesela gören inanmıyo bile hangı doktora gıdıyosunuz