Mom__12 bende 29+6 yım. 4 gün önce kontrole gittim. Bende aynısını yaşadım tam rahim kısmımın üstünde kasıkalrımdaydı hep bir baskı vardı her hareketinde canımı acıtıyordu fazlaca. Doktor ayaklarının tam orada olduğunu söyledi ayaklarını oynatttıkça baskı oluyor dedi. Birde enfeksiyondan şüphelendi kasıkalrda ağrı olunca. Fitil. Verdi birde erken doğum önleyici hap verdi enfeksiyon erken doğuma neden olmasn diye sizde gidince muhakkak danışın. Ama korkulacak bir durum da değildir birde büyüyor artık minnoşlar yerleri daralıyor çırpınacak hareket edecek yerleri kalmıyor pek fazla bu haftalardan sonra. Ve kasları güçleniyor vuruşları hareketleri öncekine nazaran çok daha kuvvetli 🙏😇😇🙏