MerveKontakay Kızlar ayaklarım çok şişti ne yapabilirim suya koyuyorum tuz yemiyorum havayada dikiyorum ama inmiyor😬😬😬😬
Laraa MerveKontakay benimdee fena gerçekten ne yapsam inmiyor..ama dün sordum normal dedi el ayak şişmesi son aylarda..yüz bölgesi olursa dikkat etmek lazımmış..ayaklarımı ellerimi tanıyamıyorum 😂😁 donut gibi🍩 oldular😂 ne yüzük oluyor ne ayakkabı😅😅
Laraa Deletedmom67 evet vücut kendi yapıyor benimde idrar tahliline baktı temiz çıktı şükür.sıcaklar,ayakta çok durmak,az su içimi,tuz hepsi etkiliyor
MerveKontakay Ecrin yok valla okuyorum muafım derslerden bir sınava gittim bütün gün yatıyorum ama şişiyorum
MerveKontakay Laraa Allah hepimizi bir avazda kurtarsın valla çok özel bir duygu ama artık doğurayım diye ağlıyorum🙄
Ecrin Ozaman bol bol su ic canim. Dinlenince gecerse ödem degil dedi doktorum. Eger odem de olursa bol su icmemiz gerekiyo