aysenuryldzz19 yok canım multivitamin kilo yapmıyor tok karnına günde bir defa,ben gece yatarken içiyorum.Demir ilacı da bende kansızlık var diye hamileliğimin başından beri içiyorum ama olmayana da hamilelikte kullandırıyorlar o da sabah aç karnınaydı şimdi başka bi ilaç yazmış doktor o tok karnına.D vitamini de günde bir defa 4damla yoğurda damlatarak tüketiyorum ama düzenli yapmıyorum onu aklıma gelirse. Şimdi ara da magnezyum tozu içiyorum ağrılarım başladı diye.Bide onca şeye rağmen b12 eksikliği çıkmıştı 5 tane de iğne vuruldum ondan 🤦🏼♀️ Bebek annedeki vitaminlerden beslendiği için kansızlık vitamin eksikliği çok görülüyor o yüzden iki ayda bir kan tahlili yaptırıp eksiklere baktırmak lazım