Merhaba hanımlar 🌸 14+1 haftalık hamileyim cinsiyetimiz belli değil ama isim arayışına şimdiden girdik 😍 Daha önce doğum yapan anneler cocuğunuza koyduğunuz isim kişiliğini belirliyor diyor var mı sizin böyle şu isimli olanlar yaramaz oluyor yada şu isimliler sakin oluyor nazlı oluyor diyebileceğiniz isimler 🥰🥰 Ben örnek vereyim ablamın kızı var öykü cok nazlı, duru isimli kızlar da cok yaramaz oluyormuş gelin konuşalım 🌸🌸