Hilalatmaca bende doktoruma zararı var mı diye sordum birşey olmaz herhalde dedi😏 nasıl bir cevapsa. 🤷🏻♀️Tahlillerimi yaptırmak için devlete gittim direkt moral bozukluğu oldu bi daha asla gitmem sanıyorum. Bundan önce özel hastaneye gittiğimde tahlilleri ne kadar erken yaptırrsan o kadar iyi demişti. Devletteki de kalp atışlarını duymadan tahlil yapamam dedi🤦🏻♀️