Doğum 36haftada oluyomu yoksa 40hafda mi ben 40haftada oluyo sanıyodum ağustos 21 denk geliyo annemler 36haftada 9ay oluyo diyo 40hafta olursa 10aylik olur diyo biraz açıklarmışsınız kafama çok karıştı 36haftada olursa eşim yanimda olucak beraber buyutcez oğlumuzu ama 40haftalik olursa ağustos 21 e denk geliyo çok sıkıntı çekicem allah bilir yine de de kafam çok karışık