Mavisim00 Arkadaşlar 8 haftalik hamileyim ve aşırı acıkıyorum ve içim kiyiliyo hep ac hissediyorum. Böyle olan varmi ? Bide bebek iyi mi diye cok merak ediyorum anormal bi durum olsaydi belirti verir miydi?
Dilekcnkn Mavisim00 bende 6-7 falan yemiyordum kendi evimde hala yemiyorum ama şu an 10 haftaya giriyorum sürekli açım yani doymuyorum da hep bir açlık hissi midem sanki 1 gündür boş gibi 😂
Dilara0 Mavisim00 8+4 um çok yiyorum ağzım boş durmuyor midem bulanmadigi sürece. Bende şuan bebeğim yaşıyor mu nasıl napiyo kötü bişi olsa kan gelirdi falan diye düşünüyorum psikolojim bozuldu🙈
2pati1baby Mavisim00 salatalık, havuç filan ye demiştiler bana ama sanki doymuyorum onlarla😁 bende dut, badem, çekirdek filan yiyorum aralarda
Mavisim00 2pati1baby ben ne yersem yiyim 3 saat geçmeden mideme kramp giriyor acıkıyorum. Ramazan ayında Allah yardımcımız olsun
Mavisim00 Dilara0 valla ayni durumdayım hep kafamda sorular acaba iyi mi nasil kotu bisey olsaydi belirti olur muydu gibi gibi kafamı kurcalayan bir sürü sorular🤕
Dilara0 Mavisim00 bende canm bazen unutup ani hareketler yapıyorum bide alaturka tuvalet kullanıyorum o yüzden aklım hep bebekte
Mavisim00 Dilara0 bende o wc yi kullaniodm ama klozet daha çok rahatıma gelmeye başladı onu kullanmaya başladım