Saadetblly Merhaba güzel anne adayları gebelikte 8+4 teyim ilk başlarda düşük tehlikesi atlattım şu an ara ara kahverengi akıntım oluyor. O kahverengi akıntıyı her görmeye yüreğim ağzıma geliyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Asyakuzusu Saadetblly Forumda ara kısmına lekelenme yazın bir dünya kişi var aynı şeyi yaşayan. Onları okuyun
Serpiltsn biranne_1 4-5-6+2 ye kadar kahverengi lekelenme yaşadım, 6+5 te kalp atışını duydum daha sonra olmadı hiç bi haftadır daha çok şükür, sizinde kesilir insallah bi süre sonra
Serpiltsn biranne_1 korkma bişe olmaz Allah’ın izniyle, Progestan kullanmama rağmen geliyordu benim, siz kullanıyor musunuz ??