Merhaba , geç döllenme ile hamile kaldım. Gittiğim devlet Hastanesi’nde doktor geçen hafta bebek 2 buçuk 3 haftalık dedi. Bu hafta gittiğim de ise 6 haftalık olduğunu ve kalp atışını duymamız gerekiyorken bebeği göremediğini belirtti. Alttan muane etti ve bebeğin beslendiği kese var ama kendisini göremedim belki diğer hafta görürüz goremezsek sonlandiricaz dedi. Korkup özel klinikte olan iyi bir doktora gittim ve o bana bebeğin 5 haftalık oldugunu daha çok erken olduğunu iki hafta sonra yani 7 haftalık olduğunda kalp atışlarını duyabileceğinizi söyledi . Tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz ?