yuksell07 Böyle durum yaşayanlar varmı sat göre 6+6 günlük hamileyim ama kese çok minik HCG yüksek böyle durum yaşadınız mı yaşayanlar varmı doktorum geç döllenme sat göre hesaplamiyacaz gebeliğini dedi
Zyneepemree yuksell07 ben kan verdiğimde benimde öyleydi 6+1 miş ama ben hem keseyi görmüştü hem de kalp atışını duymuştum
yuksell07 Zyneepemree ya benim biraz durum farklı 6+6 adetime göre ama ulutrasona göre 4 buçuk haftalık dedi doktor