Kızlar ben ikili testi yapmıstım 11+4 te cok sükür az risk li yani sorun cıkmadı doktorum 16 haftada da bi test yapacagını soyledi oda ikili test gibi olacakmıs ultrasonla ölçüm ve kan verecekmişim o ne testi acaba bilen varmı sırt açıklığı filan dedi ama cok anlamadım