Ozbekfamily iyi pişmiş yiyebilirsin bence canın çok istiyorsa eğer ben yedim yani ilk aylarda canım çok istemişti bide kokusu geliyordu burnuma çokta severim sakatat türü şeylerin hepsinden yedim nerdeyse sağlık problemin yoksa bence abartmadan yiyebilirsin ben bu konuda hiç kasmadım