Merhaba güzel anneler sorum daha çok doğum yapmış annelerimizi ilgilendiriyor. 😇
28 haftamdayım ve Doğumdan sonrası için korse yada termal tayt arayışındayım. Sezeryan yada normal doğum hiç fark etmez hangisi daha etkili oluyor bir bilginiz var mı? Yada kullanmış olduğunuz bir marka var mı önerebileceğiniz. Şimdiden alıp hazır edeyim diyorum. Birde sezeryan olursa eğer Doğumdan kaç gün sonra kullanmak gerekiyor.