Fatma9012 ay bende de vardı o ağrı tam o haftalarda başlamıştı önce belime kuyruk sokumuma giriyordu bıçak gibi saplanıyordu sonra sağ bacığımı atınca yürümeme engel oluyordu hatta birgün akşam ayaktayken bir anda yine böyle girmişti ve kitlenip kalmıştım ne eğilip kalkabiliyordum ne adım atabiliyordum 😣😪 acile gitmiştik idrar yoşu enfeksiyonu çıkmıştı 🙄🤷🏻♀️ Oraya vurduğunu söyledi doktor ben şaşırdım deidm ne alaka ama sanki fıtık gibi ağrıydı halen daha var 35 haftalık olucam şuan onun kat katını yaşıyorum geçmek ne mümkün daha da yayıldı arttı bütün kemiklerm birbirinden ayrılırcasına ağrıyor yatakta döneniyorum falan 😪 artık dayanamadım en sonunda magnezyum yazdırdım doktor her ne kadar normal desene bu gebeliğimde beni çok zorladı ilkind ehiç böyle değildim Allah hepimizi sağlıkla kurtarsın 🤲🏼