Ozlemkurttt Ayy Canlar fazla mı sabırsızım bilmiyorum da 40 haftalık olduk ama gelen giden yok 🤪🤪 dr kontrolümüz vardı nts de çok az bi sancı çıktı 🤔 bekleyelim biraz daha ddi inşallah normal Doğum yaparım dua eder misiniz bana canlarım 🙏🏻🙏🏻
Gamzetoprak Sabırsızlanma o ne zaman geleceğini çok iyi bilir ☺️bendee senin gibiydim 40 hafta olmuştum ama hala bı gram sancm yoktu. 40+3 de suyumun gelmesiyle doğumum başlamıştı.