Nehirin_annesi benimde 16 gün oldu 10 günde felan benimde igne batıyo gibi oluyordu bebegimi bile zor emziriyodum bol bol yürüdüm ilk başta agrıdı ama şuan gayet iyiyim ve dikişlerim benimde dökülmedi pek hala duruyor antibiyotiği düzensiz kullandıysanız o yüzden oluyormuş oda