damlaaltinay Ben ilk oğlunda spiral sezaryen oldum.Kesinlikle acı falan yok sadece çekiştirmeleri vs hissediyorsunuz,o da beni huzursuz ettiği için (9 saat doğumsancısı çekip yorulmuştum ) 5-10 dk uyumak istedim.Uyandığımda hala masadaydım.Acı olmaz yani korkmayın,zaten bünye kaldıramaz o acıyı.