EsraEylul24 Arkadaşlar gebeliğin ilk ayında vajinal ağrı ve kasık ağrısı çeken varmı lütfen yardm edin korkuyorum ilk gebelikten yaşamadım şuan endişelenmelimiyim doktor progestan verdi ama ağrılarım devam ediyo 4+6 günlük gebeyim
Znrr EsraEylul24 canım bende ağrılardan şüphelendim ve test yaptım hiç bitmek bilmeyen aşırı bi ağrım vardı şu an 13 haftalığız karın ağrılarının yerini bel ağrıları aldı. Çoğunlukla normal oluyor ama yinede doktorunla görüş istersen
Umudumbitmedi EsraEylul24 evet canım 5 haftalığım yumurtlama günümden beri kasık ağrılarım batmalar adet olacakmış hissi gbi ağrılarım var 🤷🏻♀️
EsraEylul24 Znrr Allh razı olsun valla içime su serptin doktora gittim sabah hatta kese var ama kalp atışı yok henüz sağlıklı bir gebelik olduğunu söyleyebilmek için haftya gormm gerek dedi kese boşta olabilir diyor onada cnm sıkıldı 😔
EsraEylul24 Umudumbitmedi sağol cvp verdgin için ben düşük riski olur ağrılar ondanmi diye korkuyorum
Znrr EsraEylul24 4 haftalıktı öğrendiğimde doktorumu değiştirdim 10 gün sonra tekrar hastaneye gittim 5. Haftamızdaydık alttan muayene ile gördük keseyi 7. Haftada üstten muayene ile kalp atışını duyduk keseyi gördük kendisi hala yoktu. Daha çok küçük annesi sıkma canını inşallah sende 6. 7. Haftada bebeğinin kalbini dinlersin 😍
Buketkucuk EsraEylul24 benim de ilk haftalarımda olmuştu adet ağrım olurdur zaman zaman ama bir hafta falan sürdü sonrasında geçti gebeliğin ilk üç dört ayında oluyor bu tür şeyler