Selam kızlar. Tam 5 Ay 10 günlük hamileyim, aslanlar gibi 8 kilo almışım 🙈 neyseki boyumsan dolayı dışarıdan hiç anormal durmuyorum. Geriye kalan 4 ayı nasil kapatacağım cook merak ediyorum. Etrafimdakilerin sürekli kac kilo aldın, son aylarda göreceğiz seni falan filan demesinden yıldım 😡 Sizlerde aynı mısınız?