Canandnz Merhaba 35 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim bebeğin karın cevresi gelişimi 33+4 görünüyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Çok korkuyorum 😔😢
Laraa Canandnz canım korkma stres yapma..yetişir sen yemene dikkat et bol et ye kaşr ye muz ye ceviz bol ye☺️
Beser93 Canandnz 37 ye kadar bebegin bası buyuyor 37 den sonra karon cevresi buyuyor korkma hem 3 haftadan fazla gerilik varsa sikinti oluyor
Canandnz Beser93 doktorum üniversite hastanesine yönlendirdi bebek beslenemiyor olabilir böyle devam ederse erken doğum olur dedi pek içaçıcı konuşmadı o yüzden tedirginim. 😔
Beser93 Cnim benimki bazen bir hafta geri gidiyor bazen tam haftasinda bazendr 1 hafta önde belli olmuyo yani.38+3 um su an.bugunr kadar 200 gram aliyordu bu hafta 450 gram birden almis.ekstradan bisey yaptigimda yok sadece vitamini ve kan hapını kullan