Sibel87 Selam bayanlar,10 haftalık hamileyim,doktorum haftada 2 kere balık ye dedi ama ben ne kokusuna ne tadına tahammül edemiyorum.balık yağı haplarını kaçıncı haftadan itibaren almaya başlayabiliriz.2 hafta sonra kontrolüm var.
metehaninannesiii Sibel87 ben 8.haftamdan itibaren almaya başladım doktoruma sordum o zaman başlatmıştı şuan 13+5 haftaligim hala kullaniyorum
Ozlem23 Sibel87 haplar balıkla aynı etkiyi verkiyo diye biliyorum banada çok kokuyodu tadı falan pisirmesini eşim yapiyodu zaten dayanamiyodum her lokmadan sonra soda içiyorum anca öyle yiyebilidim aylarca genede midem çok bulandı tabi