Kızlar ben de 37+2 yim. Bel ağrılarım çok. Regl ağrılarım oluyor ayaklarım mesela ikidir üşüyor regl olunca öyle olurum ben. Doktor 39 da alırız dedi. Ben istepe bağlı spinal sezeryan olucam. 1 nisan olsun dedim nasipse ama bu ağrılar da korkutuyor beni daha erken gelir mi diye sizce fikri olan var mı en azından bir şey söyleyebilir mi? Bu arada haftada bir nstye giriyorum bir şey de çıkmadı. Çatı muayenesi olmayacak zaten sezeryan istediğim için