Kızlar 37+2 yim bugün catı muaynem vardı korkulcak hic bise yok kızlar doktor önce jel sürüp tek parmagını sokuyor sonra ikinciyi sokup döndürüyor dönerken azıcık acıdı benm ama hic anlamadım 5 saniye mi ne sürdü aa bitti mi dedm😄😄 gerçi çatım dar ve eğri cıktı sezeryan olucam 39 a kadr beklerm dedi doktorum. Yani demem o ki sakınnn korkmayınnnn bende korkuyodum bumuymus dedm🙄