Tugba_nuray Merhabalar. 16 haftalık gebeyim. Kanamam oldu. Doktorum Proluton Depot verdi. Benim gibi kullanan varmı?
bozkurt_19 Tugba_nuray bende 26. Haftamdan 31. Haftama kadar kullandm canım kasılmam var diye vermişti doktor şu an 33 deyim doktor gerek duymadı tekrar
Anneyim11 Tugba_nuray bana bı kes vermıstı bu ıgneyi bel agrım vardı ıkı doz seklınde oldum sonra gectı bı sıkıntıda ysamadım sonrasında sukur korkmayın
Tugba_nuray bozkurt_19 benimde düşük tehlikem varmış. Daha dogrusu her kanama bi düşük tehlikesidir dedi. Bişey olmaz değilmi iğne iyi gelir 😔
bozkurt_19 Tugba_nuray bana çok iyi geldi şahsen kasılmalarım azaldı hatta hiç yok artk o derece iyi geldi sizede inşallah iyi gelir 🤲🏻
Tugba_nuray Anneyim11 hala ağrım var ama kanamam geçti gibi az bi lekelenme var ama bel ve karın ağrım devam ediyo. Devamlı kullanınc inşallah onlarda geçer
Anneyim11 Tugba_nuray gecer ınsallah benm cok surmeden gecti 2 kez oldum sadece 1 hafta arayla sanırım tam hatırlamıyorm suan ama ıgneden sonra bıkac gun ıcınde geçmişti
Elvinelvan Tugba_nuray ben 5. Haftamdan itibaren kullanıyorum 28. Haftama kadar yazdı doktorum kullanıcam