Papatyacan Pgtden iyi gelen yüzde yüz canlı embriyo,kan pıhtilasmasi yok, rahim tertemiz,intra lipid serum ,iğne hepsi yapıldı kızlar ama yine olmuyor nedendir ben artik çaresiz kaldım?başına gelen varmi
Elbet-birgun-kavusacagiz Papatyacan negatifmi konusmustuk bi postunuzda cok uzuldum😪 Canm tup bebk biraz sans isi hersey iyi olsa bile nasip olmuycaksa olmuyo ama gozden kacan bisey vardir belkide.
Fatma7666 Papatyacan Ayyyy çok üzüldüm çoook zor bir süreç tüp bebek şans işidir derler hep belkide kısmetinizde farklı zamanda farklı yolla olacak Rabbim yardımcınız olsun kucağınızı boş bırakmasın Rabbim üzülmeyin sıkmayın canınızı herşey olacağına varır 🥰🤲🤲
2pati1baby Papatyacan bir şeyi atlamışlar o zaman.Şu şekilde söyleyim ben size.Benim doktorumu ben çok araştırdım.Ve gittiğimde ilk görüşmemizde hocam ben aceleye getirmek istemiyorum dedim.Çünkü ilk tüp bebeğimde taze embriyo transferi olmuştu pozitifti ve kaybettik hemen. Tüm tahlillerim yapıldı ,MR bile çekildim. Rahime çizik atıldı ,embriyolarım en iyi kalitede olmak şartıyla donduruldu.8/9 ay vücudumun güzel bir hale gelmesini bekledi ve transferimi yaptı. İntralip serumumuda şuan her hafta alıyorum bir sürü ilaç devam ediyor ve sonucum pozitif 🙏 bir araştırın derim doktorumu yurt dışından bile gelenler oluyor kendisine "“Mustafa Taş ”" İnstagram hesabı var her gidende çok memnun ve pozitif şekilde dönüyor
Papatyacan 2pati1baby kuzum bunların hepsi yapıldı bende aldım serum.hemde defalarca.Ama beni korkutan transferden önce leke geldi kahvemsi sordum hocaya kanama alanı yok dedi.ve transfer sonrası hergun geldi adet gibi.bisi var ama ne bilmiyorum bakayım hocaya hangi ilde acaba
2pati1baby Papatyacan kayseride, zaten şuan ilk yenilikleri tüp bebek konusunda yapan il Acıbadem Kayseri hastanesi.
Defnenaz Papatyacan benim de pgt li transferim oldu. İlki kimyasal oldu,ikincisi de bu. 5+2′yim ama hiçbir şey belli değil. Rahme çizik atıldı 2. Sinde. Ama tabi devam edecek mi bilmiyorum. Allah yardımcınız olsun.
Defnenaz Papatyacan 4 doğal gebelik ve dördü de düşük. Bizde problem yok döllenirken kromozom hatası oluyor diye pgt. ilk yumurta toplamada 3 yumurta da kromozom olarak sıkıntılı gelmişti. 2. Sinde 2 si de sağlıklı geldi ama ilki kimyasal oldu. Bu tuttu ama hala belli değil. pgt de çözüm değil yani. Olmadı mı olmuyor ve bence hala kadın rahminde tıbben çözülemeyen bi sürü şey var. Bi 50 sene sonra bence tüp yapan herkes hemen bebek sahibi olacak.
Papatyacan Defnenaz drun kim güzel konuşmuş benim ki bana bugün kafandan at olur dedi😊rahimde bişi var bencede çünkü benimm embryolarim o kadar saglikliydi ki bı doktor al kitaba örnek diye koy dedi
Defnenaz Papatyacan benim rahme de bakıldı kamerayla. Detaylıca hem de. Çıkarken de çizik attı bebek tutsun diye. Tek korkum şu pgt kromozom olarak eliyor ama beyninde kalbinde büyük sıkıntı olacaksa da bu kez bunlarla uğraşmak. Çünkü doktorum yapısal olarak embriyoyu inceleyemeyiz dedi. Biz genetik inceledik demek ki yapısal bi sıkıntı vardı kimyasal oldu dedi. ben pgt den çok umutluydum. Yıkıldım resmen ilkinde. Bunda da sıkıntılar olunca psikolojim darma duman oldu. İşim gücüm var, maddi manevi her şeye sahibim. Ama kendimi yetersiz hissedip özgüven eksikliği yaşamaya başladım. Hayırlsı olsun canım. Meşgul etmim seni. Hayırlısı olsun hakkımızda
Emineso Canim benim doktorum sıkıntı olmayan bi çifte hamile kalman %30lardaysa tup bebekte %45falan demisti sıkma canını pes etme seninde nasibin kismetin sıkışmistir bi yere vakti zamani vardir ama iyi düşün kotu dusunce kotuyu getirir iyi dusun ki iyi olsun isyan etme dua et ve sunu unutma senden belkide daha zor ve kotu durumda olan insanlar var tup bebek yapacak imkanlari olmayan şükret sagligin imkanlarin bi sekilde el veriyo Allah kimsenin kucagini bos birakmasin uc aylar hurmetine🙏
Papatyacan Defnenaz canım doktorunun adını verirsen çok sevinirim.ayrica korkma ben hiç öyle duymadım tüp bebekte
Papatyacan Defnenaz him bende Ankara’da bahçeci berfu hnma gittim aslında yapılacak herşeyide yapiyolar ve cokda olumlu sonuc paylaşıyorlar