Nstye girdim bugün 36. Haftadayım ara ara bebeğimiz kalp atışlarında yükselme olmuş biraz fazla yükselmis sanırım doktor muayane etti bi sıkıntı görmedim dedi ama yaşayanınız var mı sezeryan için 1 nisana gün almıştık tekrar Pazartesi nst çektirmemi istedi duruma göre daha erken doğuma alabilirim hazırlıklı ol dedi korkuyorum açıkçası bebeğime bisey olur diye