Aslında maddi güçle alakalı ne zaman başlanacağı. İmkanlarınız genişse bir günde herşeyi alabilirsiniz. Zamana yaydığınızda ödeme kolaylığı oluyor. Ben cinsiyeti öğrenene kadar araç gereçleri aldım cinsiyetten sonra tekstil ürünlerini aldım. 29. Haftadayım bebek alışverişi bitti diyebilirim kendim için almam gereken bir iki parça birşey kaldı. Benm bu şekilde çok rahat ettim hem indirimleri kaçırmadım hemde her ay bişey alarak ödeme zorluğu çekmedim. Bir de bütün arkadaşlarım son 3 aya pek bişey bırakma çok zor oluyor dediler ki haklılar ben şimdiden ağırlaşmaya başladım. Bebeğin kıyafetleri ütülenip yerleştikten sonra işim bitecek inşallah….