Merhaba güzel anneler. Tek yumurta ikizlerine 8 haftalık hamileyim. İkizlerin biri altta biri üstte. Doktorumuz üsttekinin yerinin çok iyi olduğunu ancak alttakinin gelişmeyebileceğini söylemişti. Geçen haftaki kontrolümüzde (7+2) alttakinin kalp atışını duyduk üsttekini duyamadık :( gelişip gelişmeyeceğini bilemiyoruz. Hem eşimin ailesinde hem benim ailemde var sağlıklı ikiz doğumlar. Geçen sene düşük yaptığım için ikisini de sağlıkla dünyaya getirebilmeyi çok istiyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Pazartesi kontrolüm var ama heyecandan yerimde duramıyorum. Güzel şeyler duyarsam biraz rahatlarım belki. Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın isteyenlere nasip etsin💕