Dbada 40.haftadan selamlar. Ne durumdasiniz agriniz sanfiniz var mi? Bizim minikten tık yok daha ne kadar bekleyecegiz bakalim 😆
fulakinci Dbada 39+4 olduk. Hala bekkiyoruz. Çarşamba günü son günümüz. Gelmezse sanırım doğumu baslaticaz. Doktorum öyle söyledi. Herhalde suni sancı vericek. Çünkü norm doğuma uygundu. pazartesi son kontrolümüz bakalım ne olucak😀🙈
Dbada fulakinci benim de pazartesi carsamba ve cuma son kontrollerim var. Duruma göre bakacagiz ama hicbir belirtim yok 😀 Hala daha gelmez ise 29nda sezeryan olacagim daha fazla bekleyecek zamanimiz kalmıyor 😀
Serendipity fulakinci bebek kanala inmis mi sizin? Ya benim merak ettigim bebek dogum pozisyonunda ama kanala inmemis suni sanci onun kanala inmesini de kolaylastirir mi yoksa inmedigi icin direk sezeryana mi alinirim bir fikriniz var mi?
fulakinci Dbada vallahi biximfe öyle..Mart bebekleri bayağı inatçı çıktı. Kızım olucak. Kızlar erken gelir derler birde ama benimki yerini sevdi galiba. Hiç niyeti yok gelmeye. Ara ara sancı oluyor ama düzenli değil maalesef. Sizin kız mı erkek miydi 🙂
fulakinci Beyza-nur21 hadi ya bizim carsambaymis öyle dedi. Daha fazla beklemeyiz müdahale ederiz dedi. Hayırlısıyla gelsinler artık ne diyelim 🙈
Sueda-123 Bende aynı durumdayım doktor Şubat sonu Mart başı dedi bizim Mart bitecek neredeyse nst sancı bile yok yarın acile gidicem tekrar bakacaklar suyuna falan
Zeynepelf Kızlar ben 37+3 haftalığım geçen hafta nst çekildi bir daha 38 de gidicem. Normalde her hafta nst gerekmiyor mu sizin nasıl her hafta kontrole gidiyor musunuz
Seher- Serendipity çatınızla alakalı bir sorun yok dediyse doktor suni veya normal sancıyla inebiliyor bebek kanala mesela benim çatı kemiğim uygun olmadığı için normale sancı olsa dahi doktor kanala inemeyeceğini başının ordan geçmeyeceğini söylemişti
fulakinci Serendipity bebek kanala indi. 37 . Haftadan beri zaten dönmüş durumdaydı. Suni sancı sadece açılmayı kolaylaştırır diye biliyorum. Sanırım bebeğin dönmesini sağlamaz. Ama dönmüş durumdaysa zaten kanala inmesini sağlar sanırım. Ama emin değilim. En iyi doktorunuz bilir tabi 🙂
Eprengarenk Bende 39+2 yim,son tarih 25 Mart ,eğer hala gelmezse 4 nisan suni sancı 🙄umarım gerek kalmaz😅🙏
Serendipity fulakinci tesekkur ederim cevabiniz icin. Bebis suan dogum pozisyonunda ama kanalda degil henuz doktor da suni sanci ile normal dogumu deneriz dedi o yuzden merak etmistim. Saglikli ve kolay bir dogum gecirmenizi dilerim 🙏🏻🌸