Aynurk
Kızlar ilk gebeliğim ve tecrübesizim. Tecrübe edinenlerden yardım istiyorum. 6+5 hamileliğim. Bugün tahliller için hastaneye gittim doktor ultrasonla baktı ve kesemin haftamdan büyük olduğunu söyledi. Zararı var mıdır dediğimde bişey olmaz herhalde dedi😏 başına böyle bişey gelen var mı zararı var mı? Aklımda deli sorular🤷🏻♀️