Tugceery Hanimlar ben devlete gidiyorum kontrole bugun de acilde nst ye girecegim eger acilmam varsa imza atip cikabilirmiyim yoksa birakmazlar mi yada kac cm acilmaya kadar imza verilip cikabiliniyor
NefesDeniz Tugceery Neden çıkmak istiyorsunuz doğum başka bir hastanede mi olacak kaçıncı haftanızdasınız?
Tugceery NefesDeniz devlet hastanesinde acilma olunca suniyi uygulamadan boş yatıyorlarmış bende hastane stresini ve surekli alttan muayeneyi cekmeyeyim diye cikmayi dusunuyorum sali gunu 41 haftalik olacagim saliya kadar bekliyorlar devlette gelmez se eger oyle veriyorlar sanciyi