37+6 gebeliyim. Geçen salı muayeneye gittim doktoruma sezaryenden daha çok korktuğumu söyledim normaldende açılmam olmaz diye korkuyorum dedim çatı muayenesi yapalım haftaya salı dedi bu salı gideceğim eğer çatım darsa sezaryene alıcakmış ama ben sezaryenden çok korkuyorum 2 gündür ağlıyorum ben ameliyat olmam diye diye 😢 normale dayanırım da sezaryene dayanamam diye hissediyorum nedense :( çatımın açılması için napmalıyım yürüyüş yapıyorum squat yapıyorum inşallah salı günü açılmam vardır ve doktor bekleyelim der nolur dua edin :((