Mucize21 Merhaba 37 haftalık gebeliğim 2 gündür idrarda kırmızılık var neden oluyo acaba ve bebek çok kasıyo kendini😞
Esosun Mucize21 ben ayıptır söylemesi vişneli dondurma yemiştim pembeleşmişti idrarım sonra su içtikçe geçmişti gün içinde yediğiniz bişeyden kaynaklı olabilir pancar karalahana boyalı gıdalar vs gibi
Sose Mucize21 böbreklerde kum taş vs. Olabilir.. Bende de olmuştu. İlk idrar koyu olur zaten ama sonrası olmaması lazım. Bi de kan demir ilacı içiyorsanız o da yapıyor idrar rengi değişikliği
biron77 Mucize21 kan ilacından yediğin bir şeyden veya böbreğinde taş varsa olur doktorunu git gülüm bakalım o ne diyecek
Esosun Mucize21 yani olmaz değil boyuyor meyveler de idrarı ama doktorunuza danışın gönlünüz rahat etsin ben dondurmanın boyalı olduğundan emin olduğum için gitmedim gerek kalmadı bu yüzden ama çilek de olabilir de olmayabilir de meyve ya ☺️
GizemSultan Mucize21 idrar enfeksiyonu için felan ilaç kullanıyorsanız bazı ilaçlar yapabiliyor ama doktorunuza mutlaka danışın.