[silindi] Arkadaşlar 18. Haftadayım doktorum vitamin ilacı yazmadı bir pembe demir ilacı var bide d vitamini yazmıştı onuda birazcık keselim dedi ve başka ilaç yazmadı bazıları OMEGA yada başka vitaminler kullanıyorlar tek yazmayan benim doktorum mu ?
Senayyalcin [silindi] Doktor size neyin iyi geleceğini neyin gerekli olduğunu bilir zaten herkes aynı ilaçları kullansa herkesin bünyesi aynı olmalıydı .
2pati1baby [silindi] kendiniz kullanabilirsiniz eczaneden alıp ama doktorunuza sormanız gerekir önce.Reçete ile yazılmıyor çünkü ,belki ondan size söylememiştir
Beyzan [silindi] bunu Dr ler değerlerine göre veriyor hatta sana birazcık keselim demiş demir seviyen vs iyi demekki bence hiç takma kafaya içine sinmiyorsa sağlık ocağında bir kan tahlili yaptır değerlerine bak mesela ben gebeliğin başından beri hiç d vit kullanmadim çünkü güneşli bir şehirde yaşıyorum.ve bol bol güneş alıyorum. Yani herkese standart bir prosedür yok 🙂
Dilek0809 [silindi] eğer balık tüketiyorsanız sorun olmaz ama tüketemiyorsanız doktorunuza belirtin durumu çünkü gebelik dışında da omega3 alınması gerekli vücudumuza besinlerden tam anlamıyla alamıyorsak sonuçta bunlar ilaç değil takviye edici gıda
[silindi] 2pati1baby sağlık ocağındaki doktora sormayı düşünüyorum kendimiz alıyormuşuz galiba ablamın doktoruda aynı onada öyle olmuş
[silindi] Beyzan yok canım tahlil falan yapmadı d vitamininin fazlası zararlı dedi o yüzden kesti demir ilacını hâlâ kullanıyorum 😊
metehaninannesiii [silindi] omega doktorunuz demez zaten ben doktoruma dedim balık yemedigim söyledim onun yerine balık yağı kullansam olur mu dedim tabiki kullanman lazkm dedi bi balık yağını önerdi onu kullandim bitti şuan doktorum hem omega 3 olan hemde vitaminler folik asit olan bir ilaç verdi onu kullaniyorum
Sevdae [silindi] bana da yazmadı ilk 12 hafta folik asit içtim sonra içme kan ilacı devit3 verdi ben ağzımla istedim verin diye gerek yok dedi bende bidaha istemedim devlete gidiyorum ben sen özele mi gidiyorsun
Gizoos [silindi] canım eğer haftada 2-3 gün balık yemiyorsan balık yağa kullanman gerekir ama balık tüketiyorum diye bir konuşma geçtiyse aranızda o yüzden yazmamış olabilir. Ben ekstra magnezyum kullanıyorum ama 22 haftamda ağrılarım olunca başladım. Bazılarıda omega 3 son. 3 ayda öneriyor belki o zaman yazıcaktır. Her doktorun kendine göre yöntemi var eğer doktorundan memnunsan ve güveniyorsan o ne diyorsa onu yap canım
[silindi] Gizoos balık haftada bir tüketmeye çalışıyorum canım ama doktorumla böyle bi konuşma geçmedi yazmasını bekliyorum ama ilaçlar hakkında çok değişik hiçbişey söylemiyor aceleci gibi yoksa memnunum aslında ama..
biron77 [silindi] demek ki değerlerin yerinde o yüzden yazmıyordur bu senin için daha iyi doğal yollardan alıyorsun demektir
Haticecakirr [silindi] folik asit,b1b6,devit3 ve regenenis omega3 kullanıyordum 3.aya girdim doktorum yalnızca omega 3 ü ve birde Demir kullan dedi 🤷♀️