Minenurcan99 Kızlar merhaba 24+1 haftalıgız kasıklarıma krramp giriyor ve agrılar oluyor oturup kalkarken zorlanıyorum bıçak saplanıyor gibi oluyor sizlerde de var mı
Deletedmom_5 Minenurcan99 sorma sabahtan beri bende öyleyim yürürken bile acı hissediyorum internetede bakınca bi korku sardı benide
Bsydz Minenurcan99 off bendede var aynı şekilde hatta bazende adet olcakmış gibi ağrım oluyo doktoruma söyledim ne ultrasonda ne idrar tahlilinde hiçbirşey çıkmadı ama ağrılarım geçmiyo
Ekvatoral Minenurcan99 benim de bacağımda ve özellikle sağ kasığımda ağrı kramp gibi oluyordu. Bugün doktora sordum osteocare diye bir takviye verdi. Kalsiyum ve magnezyum ve d vit varmış. Ödenmiyor ücretli alınıyor.
Annelog Minenurcan99 int. Bakmamalym diyorum dayanamyrm bakyrm moralim bozuluyor okuyunca da her kafadan ayrı ses bakmamak daha iyi bence 🤷🏻♀️
[silindi] Minenurcan99 23+5 haftadayız benimde adet olacak gibi kasılmalarım hafif sancılarım var dizlerimde çok sızlıyor doktoruma söyledim sadece bol su içmemi söyledi
Annelog Minenurcan99 23+6 olduk benimde sol kasık ağrım var bıçak saplanır gibi nefesimi Bile kesiyor bazen yürürken falan oturunca 🤦🏻♀️
DEFNENAZGUNAY Bnm 2 ay önce altta bıçak saplanması ve sancım vardı . Doktor kontrolüm de bir önce ki gebeliğim rahim agzı kısalıgım olduğunu belirttim bu gebeligimdede oldgunu öğrendim inş sizdede aynı durum yoktur.
Minenurcan99 DEFNENAZGUNAY ben ilk gebeligimde düşük yaşadım kan pıhtılaşması için o sırada kürtaj oldum. Ve hamile olmazdan önce alttan muayenem yapıldı hiç bir sıkıntı görmedi yinede olur mu acaba o dediginiz
DEFNENAZGUNAY Annelog rahim agzı yetmezliği ultrasonla kontrol edilirken belli oluyor . Düşük önleyici iğne ve ilaç kullanıyorum.
DEFNENAZGUNAY Minenurcan99 hiç farketmiyor uzunken kısalabiliyor gebelik sırasında şuan iğneyle uzatıldı biras iğne ve ilaca devam ediyor doktor 7ci aýıma girdim.