Tugceery Hanimlar bu benim 2. Gebeligim 40+4 olduk 41 de suni ile dogum yapacagim. Bu ikinci gebeligim oldugu ve iceride genislik oldugu icin aceba doktor alttan muayene ederken eskiye nazaran daha mi az acır
Magnolina Tugceery ben bugün yaptırdim ilk hamileliğim o kadar acımıyor bir kaç dakika sonunda dayanilmayacak aci değil stres yapmayın
ATC Tugceery herkes 2.daha kolay olur diyor inşAllaj öyle olur benim de 2.gebelik ama daha 10 haftalık
aysinckdn Tugceery 2. sefer biraz daha az acır zaten dayanılamayacak bir acı değil korkmana gerek yok gülüm
Tugceery aysinckdn Teşekkür ederim inşallah oyle olur ilk dogumum da acilmayi kontrol ederlerken canim cok yanmisti pskolojik olarak etkisindeyim halen
17ekiiimmmm Tugceery benimde 2. Hamileliğim 33 haftalığım ama ben başka bişey sorucam ilk doğumunuz kaçıncı haftada olmuştu
Tugceery 17ekiiimmmm ilk dogumda ne yazikki 41. Haftalikken suni sanci ile oldu kisacasi ikiside ayni
Tugceery Magnolina bu cumleyi hic gecirmemis tim aklimdan cok tesekkur ederim iyi geldi bunu duymak😌 Allah razi olsun