Basakgul ben akşam en geç 9 da bitiriyorum yemeği gündüz de 12 den önce yemiyorum dolayısıyla 15 saat yaklaşık aç kalıyorum bebeğim de çok şükür haftasından 1 hafta önde gidiyor, oruçta da en fazla bu kadar aç kalıyorsun bence dayanabilen çok ileri haftalarda olmayan bulantısı vs şikayetleri olmayan tutabilir, benim annem 3 gebeliğinde de tutmuş çünkü rahat geçiyormuş, benim zor geçiyor bayağı en baştan beri ama rahat geçseydi ve son dönemlerde olmasaydım tutabilirdim diye düşünüyorum sonradan tutmak çok daha zor oluyor çünkü